Na našich webových stránkách používáme soubory cookie. Některé jsou nezbytné pro správné fungování webu, jiné nám pomáhají analyzovat návštěvnost a přizpůsobovat obsah a reklamy.
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
Očištěné reklamované zboží zabal tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice (nemusí to být však být krabice původní). K botám přilož kopii faktury a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde: REKLAMAČNÍ LIST
Reklamované zboží odešli na adresu adresu SHOES INDUSTRIES Michalská 6, 81101 Bratislava Slovensko.
Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech reklamace, jakými je např. zaslání distributorovi na posouzení či vyřízení reklamace, budeš informován/a prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
UPOZORNĚNÍ
Zboží neposílej na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzato.