- Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
- Očištěné reklamované zboží zabal tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice (nemusí to být však být krabice původní). K botám přilož kopii faktury a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde: REKLAMAČNÍ LIST
- Reklamované zboží odešli na adresu adresu SHOES INDUSTRIES Michalská 6, 81101 Bratislava Slovensko.
- Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech reklamace, jakými je např. zaslání distributorovi na posouzení či vyřízení reklamace, budeš informován/a prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
UPOZORNĚNÍ
Zboží neposílej na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzato.
Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a pojistit.
REKLAMAČNÍ ŘÁD