Napište nám (PO-PA 11:00-17:00)
Produkt, který jste si objednali je zřejmě na cestě ze skladu, předpokládané datum doručení i odeslání naleznete v detailu objednávky.
Systém posílá automatické email-y o Vaší objednávce, pokud při vytvářela objednávky zadáte správnou emailovou adresu, také je třeba zkontrolovat složku spam ve vaší emailové schránce případně složku "Automatické".
Ano, je možné upravit objednávku pokud ještě objednávka nebyla odeslána.
Pro změnu produktů v objednávce nás prosím kontaktujte na náš email.
Objednávku lze stornovat pokud nebyla odeslána, objednávku stornujete sami v detailu své objednávky, nebo nám můžete napsat email a my vaši objednávku stornujeme.
Momentálně kvůli pandelickej situaci neposkytujeme osobní odběry objednávek.
Kontaktujte nás a my prověříme situaci a vyrišime tento problém co nejrychleji.
Jedním z nejčastějších důvodů této situace je nesprávné zadané přihlašovací jméno (e-mailová adresa) nebo heslo. Pokud jste zapomněli své heslo - klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?", Které se nachází na přihlašovací stránce. Nové, vygenerované heslo bude odesláno na e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Pokud se navzdory novému heslu nelze přihlásit - kontaktujte nás, určitě vám pomůžeme :)
Konzultant nemůže vytvořit objednávku jménem zákazníka.
Číslo bankovního účtu je nutné pouze při platbě předem na účet, v tomto případě obdržíte všechny potřebné platební údaje e-mailem spolu s potvrzením o objednávce.
Je to samozřejmě možné, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum s tímto požadavkem.
Všechny Vaše údaje jsou uloženy v zabezpečené databázi a neposkytujeme je třetím stranám kromě přepravců a potřebám pro doručení zboží.
Nepomohly ti naše odpovědi?
Pondělí - Pátkek |
11:00 – 18:00
|
Sobota
|
11:00 – 18:00
|
Neděle |
11:00 – 18:00
|
E-mail:info@shoesindustries.com