Napište nám (PO-PA 11:00-17:00)
Kurýr by měl dodání na uvedenou adresu opakovat ještě dvakrát. Samozřejmě není to spojeno s žádnými dalšími poplatky.
V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra nestahovat. Pokud zásilka vzbuzuje pochybnosti a obal je např. poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Budeme se snažit co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku. Důkladnější kontrola balíčku je možná pouze po uhrazení platby a po podepsání přepravního dokladu. Ve skutečnosti kurýr není povinen podílet se na tomto procesu, ale můžete ho požádat, aby počkal dokud zásilku zkontrolujete. V případě, že s tím kurýr nebude souhlasit, pamatujte (případně mu připomeňte), že v případě poškození bude muset přijít ještě jednou aby sepsal protokol o škodě. Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vybavením celé záležitosti.
Samozřejmě je to možné, ale jen v případě, že zboží ještě nebyl zabalený skladem a předán kurýrovi. Při vytváření objednávky uveďte svůj požadavek o pozdějším doručení v části 2. Doprava a platba - kde si pod možnostmi doručení zatrhnete políčko: zadat datum doručení a vepíšete datum
nebo vyplňte políčko při vytváření objednávky: "Komentář k objednávce".
Pokud je již objednávka v procesu realizace, kontaktujte co nejdříve naše zákaznické centrum.
Kurýr není povinen kontaktovat adresáta zásilky před dodávkou, proto Vám toto nejsme schopni zaručit. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého doručitele, ale ze zkušeností víme, že kurýr obvykle volá adresátovi před dodáním (obvykle ráno před doručením).
Ano samozřejmě, pokud balík ještě nebyl odozdaný do přepravy - v tomto případě nás prosim kontaktujte na náš email a uvedte novou adresu doručení. My to upravíme ve vaší objednávce,
Všechny ceny dopravy a platby naleznete na stránce Doprava a Platba.
Předpokládané datum odeslání i doručení naleznete v detailu své objednávky.
Kontaktujte nás a my prověříme situaci a vyrišime tento problém co nejrychleji.
Předpokládané datum odeslání i doručení naleznete v detailu své objednávky.
Nepomohly ti naše odpovědi?
Pondělí - Pátkek |
11:00 – 18:00
|
Sobota
|
11:00 – 18:00
|
Neděle |
11:00 – 18:00
|
E-mail:info@shoesindustries.com