V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra nestahovat. Pokud zásilka vzbuzuje pochybnosti a obal je např. poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Budeme se snažit co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku. Důkladnější kontrola balíčku je možná pouze po uhrazení platby a po podepsání přepravního dokladu. Ve skutečnosti kurýr není povinen podílet se na tomto procesu, ale můžete ho požádat, aby počkal dokud zásilku zkontrolujete. V případě, že s tím kurýr nebude souhlasit, pamatujte (případně mu připomeňte), že v případě poškození bude muset přijít ještě jednou aby sepsal protokol o škodě. Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vybavením celé záležitosti.
Nepomohly ti naše odpovědi?
| Pondělí - Pátkek |
11:00 – 18:00
|
|
Sobota
|
11:00 – 18:00
|
| Neděle |
11:00 – 18:00
|
E-mail:info@shoesindustries.com
SHOES INDUSTRIES EU s.r.o.
Hany Ponickej 10B
841 06 Bratislava
IČO: 50164783
DIČ: 2120257909
IČ DPH (VAT): SK2120257909
IBAN:CZ603000000000358968657
SWIFT/BIC:CEKOCZPP